Shadow 's Blog

No Money = Free = Boring

20.11.09

北京第三天

地點 : 北京
時間 : 11月9-12日
溫度 : 凍
天氣 : 陰

因為琴晚實左係太早瞓, 今日瞓到九點就自然醒左, 起身睇下電話, shit, 租車公司重未打黎話送車既. 即刻上網搵番間公司既電話, 打去問左兩句就話同我跟... 然後5分鐘到, 租車公司就打黎話大約20分鐘後到.

20分鐘後, 落樓下, 今次租既車係廣本新飛度... 啫係澳門既09 fit, 部車紅色, 自動波, 1.5L, 坐五個人佢地後邊話幾適服喎. 部車包保險, 車租, 上門送還車都係375, 入油入左160, 加埋路費嗰啲每人都係120咁上下, 抵啦!

好, set 好GPS 就出發, 經東二環, 北二環上八達嶺高速, 揸左大約一個鐘咁上下, 就到達長城. 去到長城纜車停車場, 我認得啦, 我以前黎過架, 因為上到近纜車站都係同以前一樣咁荒涼. Yuki 同Ann 話唔上, 咁我就陪Simon 同Charlotte 去啦. 上到去, 都係影下相, 同十年前分別唔大.

跟住番番落黎, 佢地就去買手信, 我就set GPS 諗住去食野, 點知出番市區, wa cao, 塞車到, 最後只好決定先放低Simon 同Charlotte 係紫禁城, 我就同另外兩個去食都一處.

都一處, 話說係乾隆親自起, 話咩都係這一處的燒賣好食. 佢叫就叫燒賣, 實情我覺得似小籠包囉. 唔係咁啱胃口. 都係廣東燒賣好食啲.

食完, 送緊Yuki 去南鑼鼓巷既途中, Simon 打電話黎話睇完故宮... (心諗, 有無咁快呀), 係南鑼鼓巷放低yuki and ann 就去景山接佢地. 接完佢地, 泊部車係行人路就跟住去埋南鑼鼓巷買野. 我發覺全中國每個旅遊城市都最少有一條呢啲街, 係廈門就係中山路, 成都就寬窄巷子, 廣州就北京路.... hoho. 買左啲紀念品, 然後就搵番車去王府井行下. 王府井就係步行街, 比較大, 而且多商場, Ann 就帶左我地去王府井百貨買手信, 我諗我地四個人買左成千蚊... 大出血呀!! 買左啲咩老北京小食, 買左大蝦蘇, 最貴就係啲鴨腎, 唔覺意咁執一袋... 就成百蚊... shit

買完手信, 諗住去食野, Ann 就話不如一齊去睇多次水立方, 諗諗下都好, 日頭睇嗰個水立方真係好核突... 去到真係好唔同, 開左燈靚好多, 係咁意影幾張相就走啦.

今晚本來諗住去便宜坊食烤鴨, 點知係長門大街搵黎搵去都搵唔到, 然後又求其是但搵間門面幾好睇既就入左去, 呢餐烤鴨, 我個人覺得無第一餐咁好食, 不過平廿蚊, 算係咁啦.

飲飽食醉, 車哂佢地四個番酒店, 自己就出去入油, 本身諗住入$30, 點知入完個錶唔郁...shit, 入多30蚊, 搞到又入多左... fuck, 算, 最後自己一個人開完小小去左世貿天階睇下, 原來係一個好長既天幕, 不過咁夜人影都無隻, 開車番酒店, check 下有無漏野就番上樓.

番到上去, 左hea 下右hea 下, 都唔記得搞到幾點, 諗住沖涼.... shit, 點解得熱水架... 無錯, 你無睇錯, 係得熱水無凍水... 搞到我除哂衫又要著番哂, 然後同佢地鋤dee, 玩last card... Ann 輸左成晚, 佢玩到發哂牌氣 XD 最後, 好似大約兩點拎就死去瞓覺...

今日正常就係北京最後一晚, 但因為今日睇新聞話山西, 石家莊暴雪, 希望唔好濟留係北京啦...

Shadow

0 留言: