Shadow 's Blog

No Money = Free = Boring

地點 : 北京
時間 : 11月9-12日
溫度 : 凍
天氣 : 陰

第二日,準時七點鐘起身, 高速咁換衫擦牙後就落樓食早餐. 早餐確係唔錯, 都算合廣東人口味. 食到咁上下, 由於約左司機八點鐘係樓下等, 大部份人都準時, 唯獨係有兩個, 明知今日係做正經野都遲到... 唉, 結果等到8:30 先齊人. 最後, 好彩無堵車, 九點多小小到北大, 跟住去到, 又係火滾, 北大學生會都唔知搞乜, 我地雖然係細會, 無咩權力, 但係都唔係咁那西下話, 十條友, 比保安攔住唔比入, 要等學生會啲人出黎帶....
好啦, 等到學生會出黎帶, 就係北大又凍又跣既環境下行左十分鐘到課室, 開始交流啦....
詳情都係嗰啲, 深深咁明白, 單純作學生會交流真係乜都交唔到, 因為兩地文化背景, 學生來源都太大差異啦, 佢地啲學生唔參加學生活動都無野做, 長期留係宿舍打機咩. 錢方面, 真係百年學府就係百年學府, 搞個活動都可以叫啲私人公司出廿萬.... hoho

跟住, 交流完, 佢地就帶我地行北大, 去左未名湖, 北大圖書館同一個塔, 都係影下相咁...最後係北大西門, 北京大學門口交換紀念品, 咁就交差囉 hohoho

然後call 車, 去體大等體院交流完畢, 一齊去水立方, 鳥巢. 因為中午無食中午飯, 太凍啦, 去到水立方外圍第一時間係食左個巨無霸 XD, 然後再影下相咁. 水立方朝早睇真係好醜樣, 鳥巢就都係嗰個樣, 因為時間同佢地兩個都內部裝修, 所以無入去, 影下相又走左啦.

然後, 司機車我地去天安門廣場, 係呢到真係要讚下呢個司機, 佢真係好好人, 特登行老城區, 比我地睇下北京老區係點, 又同我地講呢條路係北京既龍脈, 中貫線, 真係好似一個導遊咁.

然後去到天安門附近就放低我地lu.咁我地又去到天安門廣場, 影下相, 同fatman , 柏熙擁抱一下, 因為今次交流真係搞掂啦!!!

跟住搭地鐵番酒店, 今次真係好叻, 我問心, 我完全唔知酒店最近既地鐵站係邊, 但係因為酒店條街叫朝陽門, 所以就係朝陽門落, 一出地鐵站, 就問個呀姐點行, 跟手佢話好近, 就呢到一路行, 兩個紅綠燈咁.... 點知就奶野啦, 行左5分鐘, 佢地話要係七仔買野, 咁我係門口等啦, 跟住開個GPS 睇下自己係邊, 一睇... shit 重有成12km 先番到酒店.... 果然好近, 係來回西灣橋六次囉呀姐!!

無計, 行啦, 行到一半, 肚餓, 見到一間門口幾乾淨既打邊爐, 就入去食, 5個人食左202, 抵呀!!

然後一路行番酒店, 本身應承左fatman 去唱K, 點知我太攰, 瞓左... 九點幾瞓到第二朝... sorry r fatman

Shadow

0 留言: