Shadow 's Blog

No Money = Free = Boring

地點 : 北京
時間 : 11月9-12日
溫度 : 熱 > 凍
天氣 : 晴 > 晴(?)

11月9日, 凌晨兩點, 我啱啱先係園遊會既慶功晚宴上回家, 開始慢慢諗下, 有咩我係要執去北京, 因為天氣預報話北京會落雪, 再加上前幾年去東北既經驗, 今次帶左足夠有多既衫去. 係到左hea 右執既情怳下. 四點鐘終於捨得仆落床, 瞓覺.
朝早八點幾起身, 終於開始正式既北京之旅啦, 老豆八點幾車我去到關閘, 過完關, 買份早餐就等上車去珠海機場, 其間由於fatman 兄同旅遊公司嗰邊有啲誤會, "擔"誤左啲時間. 不過都有驚無險咁上左車, 大約十一點就到左珠海機場. 相信有搭過國內機既朋友都知道, 國內搭飛機係例遲既, 遲一個鐘以經算係好準時嗰堆, 所以, 今次班機無令我失望, 由原本12:45 起飛, delay 到13:50分. 算啦, 買杯咖啡, hea 下囉.
飛機準時於delay 時間起飛, 五點幾到達北京, 一出機就感覺到出邊果然係得幾度嗰種, 一個字, 爽. 攞哂行李. 行去等車, 跟住又有問題啦, 30個人, 諗住34坐點都夠坐有突啦, 點知唔夠位放行李, 搞到有啲三個人坐兩個人位, 真係唔好意思啦~~ 番到酒店, 搞完一大輪check-in, 分哂房咭, 講哂第二日幾點morning call 後, 各自回房.
回房, 簡單整理後都成九點幾, 然後五條友由酒店行去王府井. 係呢到要講下北京人近既慨念, 我地覺得新, 係由呢個街口行去第二個街口, 路程不多於200M, 以北京人既近, 係大約兩至三個紅綠燈. 步行三十分鐘以內... 就係因為呢個文化衝突, 我地五條友係接近0度既天氣下行左30分鐘.... 先至行到去王府井大街.
去到後, 因為成日無乜點食野, 就直接行左去掃街, 然後搵左間小店, 試北京烤鴨, 亦因為咁, 我先知道旅行團係幾咁貼心, 我點108蚊一隻, 有兩點跟個湯, 旅行團食烤鴨, 佢真係比你試下架ja, 每人有一片, 想試多片都唔得, 我諗主要係怕你地食唔慣呢啲野. 真係要讚下.
食完, 吹完, 埋單, 再望下出邊, 落雪喎! 去東北嗰次, 見過係地下既雪, 未見過落緊既雪, 今次真係好彩, 第一晚就見到雪, 同行既幾為女同學, 佢地真係開心到咩都唔記得咁濟, 係到不停影, 搞左成半個鐘, 跟住番到酒店, 我自己諗住一個人落黎影下, 點知佢地又繼續佢地high 爆既心情, 卒知影到半影點幾...

就係咁, 第一日就咁過左去, 其實, 我一路都好擔心, 因為係第一次我地自己搞掂所有野, 機票, 酒店, 交通, 所有野都自己安排, 再加上第二日就係同北大既交流, 心情真係好緊張. 好怕有咩做得唔好, 到時搞唔掂就三十個人企係北京架啦. 不過, 臨訓前我只係擔心一樣野, 就係第二日會唔會唔知醒. XD

Shadow

0 留言: