Shadow 's Blog

No Money = Free = Boring

12.2.09

I have a dream

我好鐘意睇人地寫既遊記, 特別係自駕遊
我好羨慕大陸啲同胞可以揸住自己部車, 開去一啲自己想去既地方玩
可以去到邊, 玩到邊, 食到邊

每一次我都當我自己係遊記入邊既主角
每一次都好想快啲有自己既車, 同我最愛既人一齊去想去既地方
一齊去上海住park hyatt, 一齊去北京天安門前邊同部車合照,
去中國最北既漠河, 去內蒙古食小肥羊,
去西藏睇喇嘛寺, 去四川感受天府之美
去西安尋找中國文化, 去雲南消遙一下...

this is my dream.... how about yours?

Shadow

0 留言: