Shadow 's Blog

No Money = Free = Boring

雖然話唔係咩特別/重大事項, 但係都幾煩下架

我將會成為公共行政學生會既理事長, 希望可以同一班"同事"合作愉快啦, 來年會有好多野搞, 希望可以做到佢地想做既野啦.

廿三條就黎立法, 廿三條未立法澳門語論自由以經被削弱了, 連一個大學生的討論會都被有關人士係有壓力既情怳下腰斬... 如果我係佢地, 我可唔可以堅持到呢?

呢期變得更關心社會, 我諗係好事掛

比人炒左, 無工番... 無哂錢了...

重有幾份法律未做... 真係OMG!!

Stella 終於同我講gd nite la~~
Shadow

0 留言: